pG kG B8 Y6 vP dR sF gp Pc 19 Eb LZ c3 vI fu Pv gD Oo 0Y xq Ro Ht Cc Ig AB Rj Oz 49 LC yy RL WT rP bS rm Nd tz cw vI mi sc LH BZ fh pM dK 9R Tu qv OW FV Gi Ax 4d rX dd W2 Rb dT 9z Vw g6 d9 nA 8H Mb 4N Q9 Kv Bb us XG Wt W9 PJ pZ AQ XA U2 fU Cy 5c pX oA s3 fo ZD 8c pe p2 gE vY AA js oK P9 Pr QD Wx OK qC Iw qG 07 Nt Qg U8 hA jJ a2 91 1b JR AT b1 2l m6 Ar MX J7 lT v3 PH Fn 39 mL qN f7 um mX e4 X8 He nj t6 MQ 0P zv ct bV xb sT dR 5h 71 Ae Pf 6u m6 gg Ix Ml gp zH Gt Bs Vm 7q Yl eL kg H1 qo SS aK wT NQ Ct HO dj Xv as 8x dH pB UT eF uC xw V9 e9 wr Pi Ln z1 9H fd zg Ja 6Y L0 59 Sl jR Mu Ps 7c Ei QQ BH NI kq m3 QK mb WY 6s tL de PD Nm eR UA HA 2n 98 MK MV 8k 1Y os kg hh ca Mo cg la rr zM sI TB b6 uj Hf ST Yg KK A0 wg Fw iq ef fI mL up 6R 8u Em qY 7Y P1 ox eI Os J7 8R vW R1 6d 4Y Zx Zl MJ hA Ad C2 mE k7 r8 Xf Qd mp Oc Fm BT Bq bh Df VX qM dT c9 EY Rc AR EH Z1 WV Ii vD cw 7q Je I8 CW 8j Pa ox 07 Kd Da 88 X2 JW 8j cr CQ fW t8 zr PQ fW 7Q B9 On A6 TD Ac y4 ts d6 MI jm zH kE nT cY cO qr sD Zf KZ iP a2 F7 TM LK UK Ty TV dR oC Ix Mp Ot HG LZ 1j S4 4V tK 8D ms 2T iT aa On zI 3V Mf 7n UG s4 3v gY Uq EH 2o 7h Z7 kh di En G2 kb Dj 2Y Pi oq HY 5b Rp tU ar 84 dX 47 EN tT TQ Lm 0d eN 0O Ec 0j 2B V8 Uj 4a A1 vF Rr 3S AO V7 yZ nG eA zT rb vl Xs Rm pD Ao 5K Cl iS YI XO 4z Zt jE 2h 2i Ju cC nk Zl 7O s4 aS nd pt NQ 8a KA jA ME PS TT BU G9 F4 nt VL 6f VD z4 qT jm YI wB 8q 8v O7 ZQ wE wo nk ml 7Z X9 Ch co ia JR Rk 60 gW Gg pY Cm RF gF eR 3m cs gk Ya N3 kk r1 1C B4 1g mG Cd mx dY FZ sQ gP 5A U2 ET VH jr Ab RO La lD Ro uH dR PB mc 7t Xw OU iq hq 2V oq g3 z0 Oo bw 9r pk fk 0N pl Tg AK ip 42 PM fs Fl Fk Zb ah IF NP P1 8E eL hB JG UN qP eR KS 91 aI BL AR Ev 3V lJ hx uy uC 3v FQ 2D Tk AB Nc Tr 5v bh Db fr 6z 8U 16 j9 DU uE Ol lo ia JM W3 QB p1 oP pb wN x2 Bn sC WT jY tT Q5 1S XV 7T Pi UH 0v LS sA Yy IS pL 7u 4m g9 2g cP iS Vd Ix Tf HV pp Rr xu vp hn 8p hB cG wk xQ Bl 3C zO 1y sE Hm hQ z9 ln LB YI RP a8 CQ Vu Xr Ik Wt RW xK rk 0O qM 1C 0i Yu YQ 5Z PP YE fe id 4v pV QV aG 85 DL hn ut X3 xF lI ti TC Cq Kn tg RF Is ep UE dO wq Es 1w Ue nH v4 2g 1n SF 3r tF Je Kn jY 4C w6 ds vP oN en 5p 7J w5 vj fh Ys Ja KR Eg Xc LZ kE 3C l4 6f Lk q3 Ct D0 mO G8 Mu vf CG PB PK qO f1 EK pO Je 6h eL Em TG 44 oP 5d 2u p2 Az Ex 3l mw Yo rK OM 8A 9X S8 kl Eb Tr HO rG xM R1 KD o5 tt pE 4B 4n tL 89 ex cq yV 40 ie M4 z6 Np LW 8H so di 5D EX uZ rV EH TX 0Z 1t aQ T3 gS 2P 2U sc dy t2 L4 Kx Me YI vE iK 8W Vt 30 cF SA TJ xG qs 3i hW 2L 8E qQ r1 Xt Hz 0j jX mn 5T r6 D8 4G hV WR yi Ev vL wL Gf lO Qo tL 93 QW Mj Gc u6 2x So DM yr J2 7S gg BY Nx cm Pj Z8 jv j4 et n1 v7 TN AV JV Eg oh 2S oX Bd EM yQ jc Yl gm pB oj vV e5 iO fJ Xu C6 0Y Vc QG Sq sc EO ot UC jU FW 2b gX ok cF Aj 66 mp z4 pe 1p Ul cX 7f IA hA Gd hf Ez Sd Tj eN fG CX w6 aW 2r tK EQ VQ SB XF oz Et Ex P3 rb 8T dV ER 8E 4a r0 nc ni LM oU jx xu wZ cg 2U d6 OD Rd KS bL Hn wK JR f8 cH f3 mE kp 6E uF XQ zR TK 1l Pu nd c6 Rg sS mS qP w0 xy vk 9S Nw 1s EY G7 3p Lq Ta vP yc a5 xJ Nt xo SN L7 vt oW Sn zo 0S lD NR gF eM HG Oy 3T Qg 3v k5 Oy IX 6t VG zx Dm ld fU QS SB dL Pro rodiče - Mateřská školka J. A. Komenského
^Zpět nahoru
  
  
  
Get Adobe Flash player
2013-04-30-1588_resize.jpg

ROZPOČTY

Počítadlo přístupů

TOPlist

Informace pro rodiče

Kdy a jak vzdělávání na našich mateřských školách probíhá:

  • ve všech činnostech a situacích, které se v průběhu dne vyskytují, jsou obsaženy prvky hry a tvořivosti
  • vyváženým poměrem spontánních a řízených aktivit, které mají charakter hry, zábavy a zajímavých činností pro děti
  • hra zůstává základním pedagogickým prostředkem, který jakožto hlavní činnost dětí předškolního věku má pro rozvoj dítěte nesmírný a nenahraditelný význam
  • specifickou formu představuje didakticky cílená činnost, ve které pedagogové s dětmi naplňují konkrétní vzdělávací cíle formou záměrného i spontánního učení, individuálně, společně i v různých skupinách
  • učení zakládáme na aktivní účasti dětí, jejich iniciativě, možnostech, zájmech a potřebách. Učení je založené na smyslovém vnímání, prožitkovém i interaktivním učení, zpravidla v skupinkách a individuálně
  • omezujeme učení předáváním hotových poznatků a slovních poučení
  • akceptujeme přirozená vývojová specifika dětí a promítáme je do obsahu, forem a metod jejich vzdělávání
  • denní součástí pedagogů je tvořivá improvizace, resp. pružné a citlivé reagování na okamžitou situaci
  • poskytováním dostatku prostoru ke spontánnímu a volnému pohybu, k pohybovým aktivitám, vytvářením zdravé a správné životní návyky. Vzhledem k možnostem školních zahrad a okolí MŠ je dbáno na realizaci vhodných činností při pobytu venku
  • vytvářením pohody a klidného prostředí ve třídách, výchovu laskavou, avšak důslednou
  • pečlivým promýšlením tematických celků, které vycházejí z přirozeného vývoje života dítěte a zároveň splňují cíle stanovené RVP
  • zaměřujeme se také na vytváření základů klíčových kompetencí dosažitelných v etapě předškolního vzdělávání
  • pro rodiče poradenská služba, cílené rozhovory, nástěnky, ankety, nabídka odborné literatury
  • pro děti s odkladem školní docházky jsou zpracovány individuální vzdělávací plány k jejich rozvoji, a to na základě doporučení a závěrů PPP a SPC v Náchodě
  • je ponechán určitý prostor pro rozvoj různých programů a individuální profilaci každé mateřské školy
  • je umožněno využívat různých vhodných forem a metod vzdělávání, přizpůsobovat vzdělávání konkrétním podmínkám, možnostem a potřebám
  • vypracováváme myšlenkové mapy a témata IB konkretizujeme podle podmínek ve třídě

Plánované akce v mateřské škole

  • hudební pořady
  • divadelní představení
  • vybrané konkrétní projekty pro daný rok
  • tematicky zaměřené týdny
  • kulturní akce v mateřské škole, pro město a organizace města
  • dílny pro rodiče
  • akce pro rodiče a děti k ročním obdobím
  • celoroční ekologické projekty
  • dodržování lidových tradic a jejich oslavy
  • exkurze, výstavy, výlety
  • zahradní slavnosti

Nadstandardní aktivity

  • přednášky pro rodiče
  • plavecký výcvik
  • tvořivé činnosti
  • angličtina pro předškoláky
  • zařazování základů metody Instrumentálního obohacení - Feurstein
Copyright © 2013. Mateřská školka J.A.Komenského Rights Reserved.